Skocz do zawartości

Doświadczenia związane z OOBE, krótki wstępik.

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kosaa

Jedność z Jah

• Green Team
  • 1073 Postów:
  • LokalizacjaAmsterdam

Napisano 12 grudzień 2010 - 11:59

A więc tak na wstępie, chciałbym wytłumaczyć co to jest OOBE i wyjaśnić na czym to polega.
Oczywiście tekst zaciągam z neta, ide na łatwiznę :D Wrzucę tutaj mnóstwo informacji na temat tego zjawiska. Może kogoś to zainteresuje, może ktoś podzieli się z nami swoimi doświadczeniami ? Kto wie, tymczasem zapraszam !! :)

O mnie, o OBE Maniak'u I

Jeśli czytałeś moją książkę to mnie znasz. Nie czytałeś? Fajna książka, kup se, mówię Ci będziesz zadowolony. Dwie, tak weź dwie albo nie, pięć, tak pięć po hurtowej cenie. A tak poważnie: Nazywam się Darek Sugier, pseudonim estradowy OBE Maniak.

Z wykształcenia jestem.... no nie, nie będę Cię przynudzał tymi głupotami. Moją pasją jest wychodzenie z ciała. Nie urodziłem się z tym. Jestem samoukiem i wciąż to doskonale. Z doświadczenia wiem, że każdy może to opanować. Nie jest to żaden wyczyn. Miało być o mnie: obecnie prowadzę dobrze prosperujący klub kulturystyczny w Świdniku koło Lublina, Herkules. Szyld oczywiście żółto-czarny. Uwielbiam kontrast.

Kulturysta wychodzący z ciała, ale jaja! Nie, nie mam w łapie tyle co Pudzian, daleko mi do niego. O Mistrzu! Ty to masz łapę! A drugim moim idolem, nie, nie jest Lenin, lecz. niechaj powstanę jak wypowiadam Jego imię ... orkiestra tusz ... panie i panowie: ROBERT MONROE.

Jestem Jego fanem. Kiedyś nosiłem podkoszulki z Floyd'ami a teraz z A.R.Monroe. Coś mi zostało z dzieciaka. A poza tym, co jeszcze ...? Jestem po AWF-ie. Z zawodu ratownik medyczny, to taki koleś, co pracuje w pogotowiu, ratuje tzw. ludzki życie i huyowo mu płacą. Chociaż ostatnio trochę lepiej. Nie pracuję w karetce.